Спогади про США . . .

Хлопець, який продав душу океану...

Чи вірите ви в рай на Землі? Можливо це прозвучить дивно, та все ж, вірите, чи ні?
Я, як "закоренілий" реаліст, cпочатку не думав, що мене щось може
настільки вразити, сприймав життя, як буденну річ, котра відбувається
з нами кожного дня. Все змінилось, як тільки я відвідав Штати, а
зокрема острів під назвою OBX (Outer Banks NC, USA), хоча і там мені інколи приходилось
несолодко, та все ж, кожен день проведений там був для мене подарунком
долі. Коли я відправлявся з Києва зі мною був мій брат, я досі
пам'ятаю його слова: "Насолоджуйся кожним днем проведеним в US". На що я
йому відповів:  "Та що там може бути такого, чого я не бачив ".  Я
глибоко помиляв
ся. Кожний вечір мого перебування на острові, я
проводив сидячи на березі океану, дивлячись в безмежний обрій, який

неначе манив мене у свої безмежні, нікому не відомі глибини, в цьому
було щось таємниче. Тільки в цьому місці  я нарешті знайшов той спокій,
який я так давно шукав, мій мозок одразу очищувався від усіх буденних
речей, які мене оточували в повсякденному житті. Суєта залишалась десь
там, далеко, весь цей шум, негаразди покидали мене неначе хвилі
покидають берег, повертаючись назад в океан. Ніби нічого іншого не існувало в той момент. Був тільки я і всеохоплюючий простір.
Там я відчував себе по справжньому вільним.
 

0 коментарі:

Дописати коментар